Hej där!

Hej du som spelar min vän! Jag litar på dig, du verkar då inte lita på mig, eftersom du litar mer på honom än på mig! är det för att han är snygg? haha! Mig har du känt.. hm, ah, många år i alla fall, honom har du "känt" i typ .. inte ens ett år.. Så fort någon sagt något du inte vill ska komma ut så är det ju tydligen jag? ;o  enligt dig i alla fall, varför är du ens vän med mig när du inte litar på mig?! Jag börjar bli JÄVLIGT less på dina FALSKA JÄVLA ANKLAGELSER.. fyfan.. Du borde kanske tänka efter litegrann i alla fall innan du börjar kasta ur dig vad som helst, DET ÄR INTE JAG! FATTA DET?!   

Tänk efter nu, är det verkligen värt det? Det är inte jag som förstör vår vänskap, det är du, det tar på krafterna att vara vän med någon som inte litar på en..

FYFAN FÖR DIG , LILLA GUMMAN , FYFAN .. / AMANDA

Kommentarer
Postat av: sussir

vem skulle det annars vara? du var den enda som visste innan det kom ut ..

2008-08-10 @ 17:45:14
URL: http://sussir.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jadu, jag är det då inte.. för jag skulle inte göra det, tänk lite innan du anklagar.. JAG HAR INTE SAGT NÅGOT,,

2008-08-11 @ 23:54:11
Postat av: sussir

jag kan tyvärr it tro dig.

2008-08-12 @ 05:36:54
URL: http://sussir.blogg.se/
Postat av: Amanda

sen gör du ju som du själv vill förstås :)

2008-08-13 @ 03:45:16
Postat av: sussir

haha, idiot!

2008-08-27 @ 00:54:10
URL: http://sussir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0