Jag älskar dig som fan..

"Jag går nu ensam behöver inget mod.
Spelar ingen roll hur allt kommer att sluta.
Jag står här och knackar på din fönsterruta,
följ med mig ikväll, vi kan gå hand i hand,
promenera på en strand och bara vara med varann.
Okej, det är inte fel att drömma,
men mina drömmar blir aldrig till verklighet.
Jag söker lycka, men den är svår att hitta,
Har prövat och prövat men aldrig riktigt lyckats.
Men jag klarar mig själv, kan gå hem,
stänga min dörr och somna i min säng.
Gud ge mig ett tecken, visa mig en väg,
så jag kan vandra härifrån, jag vill iväg!
Bort från allt, jag pallar inge mer,
det här är mitt sista brev som jag skriver till er.
Har gått och tänkt tanken att flytta härifrån,
men varför ska jag flytta när jag bott här i alla år?"

Den låten får mig alltid att gråta, eller det där är bara en del av den men aa.. whatever, me like u baby.. <3 Det är den här av dina låtar som får mig att tänka efter, tänka på allt bråk och sånt som hänt på senaste tiden.. Shit, allt har varit skit, aah, du är för bra för mig baby.. <3 :/


Peace / Snusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0