U got to be kitten me !

Man kan älska nån så djupt att man lovar det mesta,
men jag vill se den man som kan gå på vatten för den som han älskar!

Om du ens en gång kunde förstå att INGEN, INGEN, INGEN är lika bra som dig, att du är allt jag vill ha! Du är Killen med stort K! Om allt bara hade varit så lätt som det var när man var liten.. Du är fan allt jag har vännen och det jag gjorde inatt, det gjorde jag för dig. Allt för dig, kan inte du bara inse att jag gör allt för dig, bara för att få dig glad, jag lyckas inte så ofta men vill bara att du ska se att jag verkligen försöker. Jag litar på dig och allt jag vill är att du ska lita på mig. Du finns alltid där för mig när jag är ledsen, du är den perfekta vännen, baby, men FUCK IT, jag har fått känslor för dig, så jävla onödigt. Du ska veta att jag står vid din sida livet ut, dag som natt, alltid i vått och torrt! :') Jag kan leva med dig som vän, visst! Utan dig skulle jag inte överleva, du har ingen aning om hur mycket du har gjort för mig.. Trots all skit som hänt och att du bor så långt ifrån så älskar jag dig med hela hjärtat, som vän!


peace / Snusk!

Kommentarer
Postat av: Smash Explosive Biiiatch!

yeah !! Love is overrated ! ;D xD

2008-08-07 @ 20:13:36
URL: http://www.myspace.com/grevenmedia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0