RSG = Robert Slynan Gustavsson! :O

ÄR DET FEST IKVÄLL?! YUPP! HELA JÄVLA SVERIGE STÄLL ER UPP!


Ikväll så blire fest med min älsklingsslampa emma =D eller hur gumman?! =) Party's going all night long!
Vi får se vart vi tar vägen, finns ju rätt mycket en sån här fredagkväll, det är ju ba promenera in på nå place och ta för saaj =)  Folk är generösa, kanske nte behöver dra iväg pengar ändå ikväll =) WOOOH, TAGGA TILL FEST, ska knäppa någon öl nu (eller har redan tagit några) och fixa mig och så vidare, blir lite sent, men bättre sent än aldrig! =) YOU CAN MEET ME AT THE PARTY - 0703000481 , WIHOOO!
Niclas Vikström, komsi komsi, NUU!!11oneoneett"!!


Någon snäll människa blir min allra bästa vän om han/hon kommer med en dosa göteborgs rapé eller kronan vit portion och ett ciggpaket.. Nu har jag inge cigg och en jävla dosa catch dry lakrits,  KJÄVLA ÄCKELSNUS.. snälla kom hit, komsi komsi ! <3




Fast man kanske inte vill e de ändå nånting där ute som drar
En dröm om frihet och spänning och att inte bli lämnad ensam kvar
För jag vet ju själv hur det känns för min rastlöshet känner ingen gräns
..då måste jag ut i natten.



avslutar med en länk ; http://www.youtube.com/watch?v=fbI_M7StqYM

Puss&knull.. SKÅÅÅL OCH IN I DIMMAN / Snusk!




Kommentarer
Postat av: Anonym

aldrig funderat på att omvända di till tjejer? vet nog om flera som inte skulle tveka på dig

2008-11-17 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0