Feeest !

Första festen för terminen, fett nice jue! ((: Gratisfylla! He är alltid ball!
Men he värsta kom it än..
HAHA! fuck snefylla! HAHHAHA, så jävla skämmigt.. treorna bjöd tvåorna och ettorna på fest igår, och jag hade ju it nå dricka eller nå, men fick ju jävlart gratisfylla dära (y) så vart jag ehm.. ja, rätt så full! och sen sku robert, marcus och victor hjälpa mig hem, så hade robert nå jävla sprit med sig, jag typ ; "får jag smaka lite, pyttelite? *hundögon*" så drack jag typ ur nästan hela flaskan, smart dåråå! HAHHA! HEJ SNEFYLLAN.. När jag kommit halvvägs hem typ så började jag lipa och snacka om att jag älskar honom osv.. ska it gå in på detaljer.. FYFAN vad pinsaaamt alltså.. Men haha, he kan ju bli värre, elr så bör man tänka! ((:

puss /  snusk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0