Snälla, gå din väg utan att såra honom!

Lilla vän, du tog min storebror ifrån mig, förväntar du dig att jag ska tycka om dig? Snälla nån!
Jag ska tala om för dig att, hur fin & bra tjej du än är så kommer du aldrig vara nog bra för min bror, han är det bästa som finns. Jag vet hur mycket han tycker om dig, så därför försöker jag vara så glad för hans skull som möjligt, men det är inte lätt. För ända sedan du kom in i bilden och blev min storebrors "kärlek" så har inget varit detsamma, han har ju knappt ens tid att prata med mig som förr, han är fåordig. Men vi säger så här gumman, SÅRAR DU HONOM FÅR DU DET FAN INTE LÄTT I LIVET! ingen ska såra min bror, sånt hatar jag.. Jag vill inte se min bror sårad en gång till, förstår du?! Jag tycker inte om dig gumman, jag är inte svartsjuk, eller jo kanske lite, du tog min bror ifrån mig, jag hyperventilerar när jag ser bilder av dig och han, jag tänker "Ta ett djupt andetag och lugna dig amanda", det funkar ibland, inte alltid.. Gumman, du har förstört mycket, förstör inte mer..

Peace / Snusk!

Kommentarer
Postat av: TÄVLINGSDAGS

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/august/vinn-en-goodiebag-varde-5000-.html#comment



Var med och tävla om en fullmatad goodiebag till ett värde av 5000:- , passar den inte dig så är jag övertygad om att det blir en utmärkt present!



Jätte lätta tävlingsregler och ingen är med och tävlar ännu! Lycka till!

2008-08-10 @ 13:14:42
URL: http://tavlingsdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0